Det mysiga med söndagar

 
Söndagar betyder ju bad för Mille. Det betyder också att Melle får titta på tåg och bilar som guppar ;-) Är en helt normal kille vi har =D Nej men vi ställer oss på en av brorarna i stan där man kan se både tåg som kommer och bilar som kör över ett litet gupp på bron. Han älskar det verkligen och för mig gör det inget. Vill folk tycka att det är konstigt, låt dom göra det. Jag gör gärna det som mina barn gillar att göra!
 
Efter en stund i blåsten tyckte vi att det räckte och gick och tog en fika innan vi skulle hämta pappa och lillebror. Melle åt en äpplepaj och jag en vaniljlatte. Ska säga att den lille herren bjöd med sig också, så även jag fick lite paj =)
Är så underbart att göra saker med bara en av grabbarna. Dom är så olika och helt annorlunda när dom är ifrån varandra. Melle är en stor och klok kille som pratar om allt han ser. Berättar och förklarar saker för sin mamma =) Jag älskar verkligen dessa stunder då barnen visar upp sina helt unika sidor.
Igår pratade jag och mamma om att göra en liten tur till antigen Göteborg eller Stockholm. Min tanke var då att ta med Mille som gärna sitter i vagnen och hänger med på saker. Melle är ju lite större och har en helt annan vilja än att sitta i en vagn =) Får se om vi kommer iväg någon lördag under hösten?!
 
Efter lunch tar vi alla igen oss. Mille sover som en klubbad säl efter simmet ;-) Senare i eftermiddag blir det för grabbarna att äntligen får träffa farfar och fru. Sist vi sågs var i somras, ska sägas att dom inte varit hemma ;-)
 
KRAM på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback