Egentid

God morgon! Hur har ni det denna tisdag?? Själv har jag sovit i närmare 11 timmar =) Kroppen ligger mycket back på sömn. Den senaste tiden har varit stressig och tömt alla reserver. Känner att jag tar igen all förlorad sömn och att kroppen faktiskt slappnar av.
 
Älsklingen är och lämnar barnen på dagis. Själv börjar jag jobba om några timmar. Så vi hinner med att vara själva en stund innan jag börjar. Är inte ofta vi får vara det, så vi tar vara på tillfället ;-) Eftersom jag varit så trött dom senaste kvällarna, så är det bra att vi kan ta igen förlorad tid på dagen =)
Har även passat på att tvätta, vika tvätt och köra disken. Skulle även behöva dammsuga lite. Skönt när vi kan hjälpas åt lite. Då är det ju inte omöjligt att golven blir moppade här på förmiddagen =)
 
Nu hoppas jag min fina man snart kommer hem =)
Ha en FAB dag. Även om det ser ut att bli regn...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback