På väg till mig och min vän

Bild från H&M.
 
Sofie visade mig denna goding på kalset. En otroligt snygg väst till en billig peng. Har en väst från Boomerang, riktigt snygg men den är rosa. Är inte jämt som jag tycker att den passar till allt =) Den här känns mer "vuxen".
 
Tankarna när jag ser den för mig till ett dimmigt kallt England. Ridbyxor och stövlar. Nu kanske jag skippar byxorna och kör på ett par smala jeans istället ;-) Men stövlarna behåller jag nog, kanske ett par i skinn??!!
 
På kvällen när vi kom hem klickade jag hem en till mig och en till Sofie. Och redan igår fick jag mail om att dom redan skickat dom. Det gick undan minsann =)
Ska ge mig på jakt efter en skön stickad tröja som jag kan ha under. Min jeansjacka passar men innan kylan helt slår till kan en tröja räcka. Får bli nästa veckas projekt ;-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback