Samlade

Första gången på flera dagar känner jag mig avslappnad. Jag känner att kvällen kommer bli tidig. Nu har allt börja släppa och min kära är hemma igen =)
 
Det som hände i onsdags var att Christian fick reda på att han har diabetes. Ingen allvarlig sjukdom men när allt sker på två röda out of the blue då blir det lite kris.
Den vägen som nu väntar är lång och vi har mycket att lära oss. Det är en helt ny livsstil. Vi kommer att behöva leva ett ännu mer planerat liv. Och för att erkänna en sak är jag ständigt orolig. Christian är inte helt säker i allt än och hur ska jag då kunna känna mig säker??
 
Ikväll ska vi äntligen ta igen förlorad tid. Som jag längtat efter att få ha någon att mysa med. Och då har vi bara varit ifrån varandra i två dagar =) Men den oron som jag kännt har varit hemsk. Den har ätit upp mig dag som natt.
Nu ska vi försöka landa i vår nya vardag. Självklart kommer jag dela med mig lite av det här med =) Har ni tips och råd får ni gärna komma med dom!
 

Kommentarer
Anna säger:

Hua det måste varit oerhört omtumlande för er alla, hoppas ni snart finner er till ro i den "nya" vardagen!

2012-09-14 | 20:49:27
Bloggadress: http://stkorsgatan10.blogspot.com
Fru Jensen säger:

Vi tänker på er och hoppas allt kommer gå bra.

Kram fam. Jensen

2012-09-15 | 10:55:45
Bloggadress: http://fru-jensen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback