Söndagschill

Här hemma sover den lilla prinsen efter badet. Han är som en tok och far runt i 110 =) Han älskar verkligen simmet och att se honom gör mig så glad. Han är verkligen lycklig i 30 min och jag kan bara dela den med honom!
 
Sitter brevid den lilla sovande varelsen i soffan. Känner att även jag skulle behöva en liten nap. Sov lite dåligt inatt pga denna lilla varelse ;-) Men samtidigt är det skönt att bara halvligga i soffan och prata lite med min kära make =)
När Mille vaknar ska vi ta cyklarna bort till våra vänner för lite söndagsmys. Försöker att träffas just på söndagar och äta en hederlig söndagsmiddag. I vårt fall består den av pizza ;-) Är inte så ofta vi får det att klaffa, så idag blir det en riktigt härligt avslut på helgen =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback