Till hösthåret

Ska snart boka tid hos Maria för att fixa till mitt hår. Det är slitet och väldigt livlöst. Behöver göra något åt utväxten med =) Mycket jag skulle behöva boka tid för, naglarna bla ;-)
 
Igår köpte jag på rekomendation av Sofie en ny borste. Har varit inne på en svinhårsborste men enligt min donna ska denna vara lika bra. Än så länge har jag bara testat den på blött hår med olja i. Men jag tyckte den var rikitigt bra. Lätt att reda ut håret med och skön för hårbotten. Stora testet blir väl senare under morgonen ;-)
 
Köpte även nya hårprodukter från PHC. Det är framförallt Åhlens som säljer dom. Har som jag tidigare skrev testat andra produkter från deras märke. Men nu blir det spray och torrschampo som ska utvärderas. Torrschampo har jag tidigare anbvänt men inte hittat någon bra. Dust it funkar sådär enligt mig. Sen gillar jag mer när det är sprayfunktion och inte som dusten som man masserar in med fingertopparna. Får se dom kommande dagarna hur bra det funkar =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback