GULD!

Till solbrända fötter och ben är guld så snyggt. Det förhöjer brännan och ger en riktig sommarkänsla =)
 
Dessa godingar kommer snart in på Lindex och gissa om jag ska köpa mig ett par. Det är verkligen ett par sandaler som skriker LISA ;-)
Dom är lika fina vardag som till fest. Passar även till jet set tjejen på stranden ;-) Får kanske köpa mig två par....hmmm. Får fundera på den men i min semseterväska kommer dom att finnas!
______________________________________________________________
 
Om en stund åker vi till dagis. Har en "kortdag" på jobbet. Vi stänger redan kl 18. Skönt att få komma hem och äta och dricka gott. Kanske en löptur med ;-) Det är så vi firar Valborg här hemma.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback