Hemma bäst??

Vet inte om jag håller med. Hade hellre varit kvar i vårt paradis. I allafall ett tag till ;)

Tröstar mig med att jag äntligen hittade mina M&Ms - peanut butter. Dom var så där himmelskt goda som jag hoppats på ;)
Tackar Phukets flygplats för det.
Så känns det lite extra deppigt tar jag fram min påse. Köpte två så jag skulle klara mig ett tag ;)



Just nu är det tvätt av bilen. Den har dammat igen under tiden vi varit borta.
I eftermiddag blir det hem till mina föräldrar. Är två som saknat dom lite extra ;) Har även vi vuxna gjort.
Passar på att fira min pappa som fyllde när vi var borta. Men innan dess måste vi storhandla. Finns typ inget hemma. Mamma hade dock varit gullig och handlat fil och mjölk åt oss :)

Hej på er i kalla Sverige ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback