Päronsplit!

 
Är min fina Emma som ofta kommer på namnet till naglarna. Idag kläckte hon Päronsplit ;-)
 
Blev en mjuk grön färg. Den för tankarna till vårens första gräs. Det riktigt doftar vårgräs. Kanske inte en allergikers dröm. Men jag tar piller mot sådant ;-)
 
Idag fick mina tassar extra mycket kärlek. Dom var låååångt ifrån bra skick. Kommer ta till nästa besök innan vi är tillbaka i deras gamla form.
Min läxa jag lärt mig är att aldrig låta någon annan röra mina naglar. Ingen känner dom som Emma ;-)
 
Det värsta med att ha fixat naglarna är att jag redan längtar tillbaka. Blir så väl omhändertagen och bortskämd när jag är där. Denna gång fick jag även klämma och klappa mysiga mama to be magen. Om någon sett oss skulle dom nog undra vad som pågick ;-)
 
 

Kommentarer
Emma säger:

Oh jag är helt rööööööörd!! DU är ju bara fööör fantastiskt! Min Lisa❤

Svar: Sanningen min vän =)
Lisa & Christian Rudqvist

2013-04-09 | 20:24:13
Johanna säger:

vem är denna emma som gör så himla fina naglar hela tiden?

jag blir ju sugen... :)

2013-04-10 | 11:47:15
Bloggadress: http://svartrandig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback