Puh!!

Jobbhelgen är över och nu väntar bara en veckas jobb ;-) Men nu är måndagen gjord. Och det är ju bara måndagar och fredagar ;-)
 
Gårdagens bloggande uteblev då jag kom hem, åt och sedan somnade. Är inte direkt så man sitter uppe när nästa dags jobb börjar 06.30 =)
Är mitt inne i jobbveckan nu. Känner mig extra seg idag då det varit tidig uppgång och sim med Melle efter jobbet. Det blir inte bättre av att jobbdagen gått i 110. Men hellre det. Blev bara lite för mycket mobbande av mitt stressiga/sega huvud på morgonen ;-) Men på måndagsmötet redda jag ut det med färska gubbar och grädde. Japp ingen mjölk, det ska vara fett!
 
Skulle verkligen vilja ge mig ut på en löptur för att få lite extra ork. Men jag är faktiskt för trött. Det gäller att lyssna på kroppen. Den säger nej just idag. Får ge mig ut imorgon efter jobbet. Eftersom det är Valborg och första maj dom kommande dagarna stänger vi redan vid 18. Det ger mig tid att ge mig ut när jag kommer hem =)
 
Ska försöka att blogga mer vettigt när barnen somnat och jag fått i mig en kopp kaffe ;-)
KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback