Svett & oväder

Gårdagens tur blev mycket lyckad! I 45min red vi i den thailändska djungeln. Vilket fantastisk landskap! Myggorna slapp vi också ;) 
Grabbarna tyckte att höjdpunkten var när vi fick mata elefanterna. Lite läskigt var det nog i början men sen gick det bättre.
Efter elefantturen åkte vi till ett vattenfall - Rainbow falls. Under högsäsongen är det mycket mindre vatten. Det fylls nämligen på med vatten från bergen när det regnar.
Om man ville så kunde man bada. Vi hade inte tagit med badkläder men jag hade god lust att hoppa i näck ;) Var genomsvett efter vår tur i djungeln. Mina shorts såg nedkissade ut när vi åkte från elefanterna ;)
 
När vi kom tillbaka blev det att slänga sig poolen. En Chang och jag var nöjd ;) Kommer sakna det här livet. Men jag ska tillbaka och kommer inte dröja alltför länge...
Lagom till seneftermiddagen kom regnet. Ett befriande sådant ;) Vi badade en stund innan det ökade. Då snörande jag på mig löparskorna. Stannade en stund ute regnet efter jag sprungit. Är befriande och svalkande!
 
Nu kör vi lite lunch innan Melle ska på Lollos födelsedagskalas ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback