Toppen på alla plan!!

Vilken kväll vi alla har haft!
Grabbarna har haft en supermysig kväll med mormor och morfar. Pannkakor, godis och massor med bus :) Så dom somnade ovaggade.

Vi vuxna hade det minst lika trevligt. Supergod mat på Restaurang Tapas. Mycket bättre än Aioli, då det känns som det finns mer kärlek bakom Tapas mat.
Magen och gomen fick njuta av god mat och ett underbart rödvin. Det passade perfekt till tapasen.

Denna kväll har jag njutit på alla plan.
Det var allsångsstämmning på CC. Så mycket bra musik Ledin har gjort. Tycker att det som han gjorde på slutet av 70 - talet och under 80 - talet är bäst. Så avslutningen var nog höjdpunkten :)

Tack alla inblandade för denna dag. Även mina kollegor på jobbet som gjorde att allt gick som en dans på jobbet ;)



Innan jag gick tillbaka till livet dom småbarnsmamma ;) Älskar att förvandlas till mitt gamla jag. Men det är nog bara för det är någon gång ibland :)

Nu ligger jag nerbäddad och laddar för en ny arbetsdag. Helgerna går för fort...

God natt!

Kommentarer
Johanna säger:

Håller helt med dig om Tapas!
och wow vad jag blev förvånad när jag kom in på din blogg nu, det va ett tag sen, snyggt!

Svar: Tack så mycket. Blir då glad när du skriver =)Hur är allt med familjen?? Var så skoj att ses sist.
Lisa & Christian Rudqvist

2013-04-29 | 13:38:41
Bloggadress: http://svartrandig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback