5 år - träbröllop

 
Tänka sig att jag stod gravid och redo att gifta mig för exakt fem åt sedan. Åren går så fort =)
 
Vi firar med kräftor, ost och kex. Tanken var att gå ut men vi fick inte till det med barnvakt och efter att ha besökt stan på eftermiddagen vet jag inte om jag skulle vilja ge mig ut ikväll. Var tokmycket folk överallt!
Firade med ett glas vitt och lite mat med Sofie. Efter det gick jag lös i alla butiker ;-) Fick med mig massor av fina saker hem. Både till mig och grabbarna.
 
Min present hann tyvärr inte komma fram med posten. Hoppas den dyker upp på måndag så jag kan få ge den då =)
Min present var en ny ring från Edblad. Den har min kära valt helt själv, bra smak där ;-) Den breda fick jag i födelsedagspresent av honom men den valde jag ut själv. Är helt såld på Edblads smycken och kommer nog att köpa och önska mig fler ringar ;-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback