Ärenden

God förmiddag!
 
Denna dag har varit igång sen strax efter 6.30. Jobbade i tre timmar och kom hem med nybakat bröd. Doften av nybryggt kaffe mötte mig i dörren och redan där tog jag helg =)
 
Resten av dagen och imorgon är jag ledig. Ska försöka att bara njuta och vila min trötta kropp. Kom på mig själv igår kväll att jag inte kunde slappna av i ryggen när jag låg ner. Spänd??!!
Passade i allafall på att ta igen förlorad sömn igår. Somnade vid 20 i soffan och vaknade runt 22.15 =) Är verkligen slut efter dessa tre veckor. Men nu är det bara att ladda sista månaden!
 
Ikväll är vi bjudna hem till svärfar och fru. Ska fira honom då han fyllde i måndags. Ska även få höra lite om deras sköna semester i Spanien =)
Hoppas bara nu att vädergudarna är med oss ikväll så vi kan sitta ute. Grabbarna tycker det är ganska skoj med att springa runt och leka på deras baksida. Spela lite forboll och busa som vanligt =)
 
Dags att styra med lite ärenden. Tippen ska bla få sig ett besök men även Ikano. Tänka sig att vi frivilligt åker dit en lördag ;-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback