Ny smak - vanilj

Igår kom nya Nespressokappslar hem. Denna gång slog vi till på en ny sort med smak av vanilj. Älskar vanilj och denna var ingen besvikelse! Ingen söt och sliskig smak. Utan en sammetslen smekning ;-)
 
I födelsedagspresent av min syster och famil + Fam Lööke fick jag fina Green gatemuggar. Dom är flitigt använda här hemma =)
 
Just nu är det bara jobb på schemat. Stängde igår och även idag. Men har turen som börjat lite senare på dagarna. Igår var jag och fikade hos Sofie innan jag veckohandlade.
Härligt att träffa min kära vän som ger så mycket energi. Var ett tag sen jag senast träffade henne pga semester. Men nu ska vi försöka att ta igen förlorad tid =)
 
Idag är jag och grabbarna hemma. Är studiedag på dagis och jag har turen som inte början förän 14. Då kommer mina föräldrar och ser efter grabbarna tills pappan kommer hem. Kunde inte löst sig så mycket smidigare =)
 
Nu ska jag börja att göra lite lunch innan det ska vikas och hängas in tvätt =)
Ha en trevlig onsdag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback