Sommarkvällar

 
Gårdagens middag bjöd på regn och åska vid ankomsten. Men vi hade tur att det blev uppehåll till kvällen så vi kunde sitta ute medan vi grillade.
Barnen kunde röra sig fritt och Melle gick iväg och gungade medan vi satt kvar. Hade bra koll på honom från altanen =) Mille gav sig iväg han med men efter att ha tagit av sig skorna och fått gräs på dom kom han in. En liten fottvätt och han var nöjd och busig igen ;-)
 
 
Sommar är att få sitta ute och njuta av en god cigarr. Vi har nästan jämt med oss några när vi är iväg. Man vet ju aldrig när andan faller på ;-) Finns alltid något tillfälle som passar!
 
Är ett ganska eget intresse som jag delar med min kära make. Men han tycker verkligen att detta är intressant och som god hustru får väl jag dela det ;-) Nej men jag har lärt mig att tycka att det faktiskt smakar riktigt gott.
Tidigare tyckte jag bara att det doftade gott om cigarröken. Inte för att jag är så mycket mer insatt i ämnet nu men jag har ju faktiskt lärt mig att röka och njuta.
 
Denna trista söndag bjuder på regn och åska. Vaknade av regnet som föll utanför imorse. På avstånd hörde jag muller och då kunde jag inget annat än njuta =) Älskar det blixtrar och har sig. Så jag kan inte klaga på att det har fortsatt under dagen ;-)
 
Ha en trevlig söndag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback