Taggtråd??!!

Fredagsfeeling?! Nja den har inte riktigt infunnit sig efter denna skitdag!
 
Värsta dagen på länge. Ljuspunkten var väl att jag idag skrev på min uppsägning. Så fredagen den 13 september jobbar jag min sista dag. Lite oroande är det allt med tanke på vilken dag det är ;-) Men jag tror nog att jag ska överleva =)
 
Denna fredag har i allafall bjudit på creme de la creme av otrevliga Linköpingsbor. Tror majoriteten av dom både käkar och pissar taggtråd. Hur f*n orkar man med att vara så förbannat bitter över allt??!!
Nu kanske inte jag är så mycket bättre men inte går jag till en affär och spyr galla över personalen när jag har en dålig dag. Men det kanske jag skulle passa på att testa nästa gång....så passa er därute! Tills dess så tar jag ut min ilska på maken ;-)
 
På tal om något annat. Imorgon börjar vi att ta tag i renoveringen av köket. Bänkskivorna har redan kommit och nya diskhon ska hämtas imorgon. Även fläkt och nya kranen står här hemma och väntar på att monteras.
Gamla kaklet ryker imorgon och när allt är på plats så ska vi sätta dit det nya. Gissa om jag ser fram emot förändringen. Ska visa både före och efterbilder =)
 
Nu ska jag ta mig ett avslappnande bad och lite bubbel. Vet ni varför?! För det är jag jä*ligt värd efter att ha varit så trevlig och tillmötesgående mot alla taggtrådsätande nissar därute idag!!
 
 

Kommentarer
Elin hestholm säger:

Go Lisa 😝de e du verkligen värd hoppas du får en underbar helg

Svar: Tack Elin =)Det är vi alla värda efter en dag på vårt jobb ;-)
Ha en skön helg vännen
Lisa & Christian Rudqvist

2013-08-16 | 19:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback