Välbehövlig AW

Kom nyss hem från ännu en hemsk dag på jobbet. Det är bara stress från det att jag kliver in genom dörrarna tills det att jag går hem. Denna dag skulle ha slutat vid 14 men jag steg in innanför dörren strax efter 16.
 
Kroppen börjar att ta stryk igen. Trist efter fyra veckors semester och bara tre veckor jobbade. Magen ska vi inte prata om. Allt jag vet att from nästa vecka måste jag ta tag i alla dessa krämper =)
 
Idag är det en trevlig AW med goa kollegorna från jobbet. Lite gott att äta och dricka och en massa skratt =) Tror det är vad vi alla behöver just nu. Framförallt jag ;-)
 
 
Nu är det en skön dusch som väntar innan jag ger mig ut i regnet till bussen =)
 
Ha en trevlig kväll!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback