Dom senaste dagarna...

 
Lucia igår och det var både med glädje och sorg. Den här söta pepparkaksgubben åkte iväg och lussade på morgonen med sin pappa. Det medan Mille och jag var kvar hemma. Han hade vaknat och kräkts mitt i natten, så något firande för hans del blev det inte.
Melle och alla dom andra barnen hade varit så duktiga och hav var så nöjd när han kom hem =) Med sig hade han pepparkakor som dom bakat tidigare under veckan.
 
Mille kräktes två gånger under dagen och ca 12 timmar efter första spyan var han helt återställd. Då lekte han och for omkring. Till kvällen åt han lättare mat och det med god apptit. Så någon större maginfluensa kan han inte ha haft!?
 
I torsdags var det julbord med jobbet. Mycket trevligt och gott får jag säga. Sällskapet är väl alltid bäst men creme brulèen som stod uppdukad på dessertbordet var inte fy skam. Jag är ju en riktigt sucker för det ;-)
 
Denna lördag ska det veckohandlas och kanske ett bak på eftermiddagen. Barnen ska ut och leka en sväng nu innan vi sticker iväg. Ska även passa på att köpa lite mer julkappsetiketter. Har hittat dom bästa och nu ska jag köpa på mig ett lager ;-) Visar er vilka det är senare idag.
 
Nu blir det en dusch för att på allvar vakna till. 05.35 är lite för tidigt att gå upp en lördag men min minsta son och man sparkade ur mig ur sängen då....gissar på att det blir ett vil efter handlingen =D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback