Har jag missat något??!!

Tog med mig tokungen och handlade mat på förmiddagen. Vi tog ett break i all sport ;-)
Började med storslalom första åket och efter det var det handling för mig och Mille. Melle och pappa tog en cykeltur.
Vi möttes upp hemma lagom till andra åket och fick se en fin fin pallplats =D Efter det blev det hockey, juniorkronorna och lite fika. Nu kikar vi på LHC och efter det blir det väl middag och skidskytte ;-)
 
I mataffären gjorde Mille en upptäckt som jag själv blev ganska bitter att jag missat. Rent ut sagt blir jag förbannad att jag inte befinner mig i New York ihop med hans pappa. Men mest av allt är jag väl förbannad över att jag inte kommer ihåg den stund då ungen blev till.....
 
Mamma, mamma kolla massor av pappor. Massor av Christainor, som Mille själv säger ;-)
 
Tycker jag borde kommit ihåg om denna man klättrar upp på en men tyvärr inte. Det är helt svart!
 
All mat till nyår är nu inhandlad. Gick ganska smidigt även att det var folk på Maxi. Nu behövde vi inte köpa allt till den genensamma middagen men vi äter ju lite själv med ;-)
Igår fixade jag drickat på lunchen. Blev vanliga Louis och rosèvarianten. Kör säkra och goda kort. Tror att Herr Lööke skulle fixa det goda rödvinet som ska vara till hjorten ;-)
 
Snart är det dags att börja fixa lite med middagen men först ska jag se lite till på hockeyn...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback