Kattmania!

God morgon!
 
Vaknade först av alla idag. Redan vid 7.30 var jag pigg och kunde inte längre ligga kvar i sängen. Tassade upp och satte mig i soffan med datorn. Fick sitta där tills strax efter 08 då Mille kom och gjorde mig sällskap ♥
 
Tillsammans har vi tittat på mellandagsrean via nätet. Får säga att jag inte är särskillt imponerad men samtidigt är det inte samma utbud som i butikerna. Samtidigt lockar inte reorna mig. Vissa butiker har nog haft samma saker på rean flera år i rad. Varje sommar och vinter hänger samma blusar, tröjor och toppar där - tragiskt!
 
Eftersom lilla herrn är så såld på katter hittade vi massor med fina saker till honom. Inga kläder utan handduk, örngott, förvaringslådor och liknande =D Mille fick själv välja vad han skulle ha, rättvist tycker jag.
Men jag beställde även ett par snygg mjukisar och t-shirt. Tanken är att han ska kunna ha det till våren. För just nu är han nästan för stor för 104 men för liten för 110. Så förhoppningsvis växer han till sig när värmen kommer ;-)
 
 
Tyckte byxorna var supersnygga. Lite coolare än vanliga mjukisar och Mille tycker fortfarande om att ha det. Melle vill helst bara ha jeans...
 
Ska snart ta mig en dusch innan det blir lite frukost. Men först ska jag ta mig en latte. Vanligt kaffe vill inte halsen ha...
 
Trevlig söndag på er =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback