Office wear!

 
Är det bara jag som missat att H&Ms hemsida skapat en ny kategori - office wear. Är inte så ofta inne på hemsidan men idag när jag surfade runt bland nyheterna såg jag denna snygga klänning. Upptäckte då att dom hade en hel kategori med snygga arbetskläder =D
 
Nu kanske jag går lite mer all in än många av mina kollegor men jag tar igen ganska många förlorade år ;-) Att jobba på Lidl gjorde inte direkt min garderob lyxigare. Tvärtom, var mest funktionella kläder men ibland hittade lite snyggare plagg in. Men i ärlighetetens namn är det inget kul att handla snyggkläder när man aldrig kan använda dom.
 
Nu upplever jag mer problem med att inte ha snygga, klassiska plagg. Inte för att jag behöver klä upp mig till tänderna men jag gillar att se snygg ut när jag går till jobbet. Varvar snyggbyxor och kjolar med att ha jeans.
Till våren ska jag inviga denna snygga klassiska klänning. Var just den lilla detaljen vid halsringningen som gjorde att jag slog till.
Hade nog lätt kunnat slå till på ännu mer plagg men jag tänkte ta mig en tur i början på nästa år och investera i lite mer "snyggplagg" att ha på jobbet.
 
Passa även på att handla på H&Ms webshop. Fram till den 15/12 bjuder dom på frakten om han handlar för över 500 kr. Självklart lyckades jag klicka hem några andra saker med ;-D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback