Sammanfattning julen 2013!

Juldagen hos svärfar och fru var en svettig historia. Barnen var som SÅ många gånger förr på sitt allra busigaste och hyssigaste humör. I dessa lägen får jag faktiskt svårt att njuta av studen och känner bara en inre stress. Men samtidigt har dom sina stunder då dom är bra söta med =)
 
Bjöds på god mat, en mellandag av vanlig middag. Blir lätt mycket julmat när man är bortbjuden under denna period. Grytan som Mahnaz hade gjort blev jag helt såld på!
 
Blev lite byggande på juldagskvällen...
Inte bara för vår del...grabbarnas plastfaster och pojkvän fick också knåpa ;-)
 
Igår var vi ju hos svärmor. Fullt ös och årets stora favorit är väl ändå hazard. Herregud så liviat det blir varje år =D Men det är väl just det som är charmen. Jag fick några fina saker, bla en bricka. Maken slogs o någon isbjörnledlampa att ha ute i trädgården. Nu blev det svärmor som lade vantarna på den ;-)
 
Barnen fick massor av fina paket. Mille fick sin självgående katt som jamar och spinner. Även han fick namnet Bosse, som hans tandläkarkanin =)
Melle fick en stor fin buss och flygplan. Sen fick dom självklart massor med fina kläder och pyjamaser. Tusen tack till alla nära och kära för dom fina julklapparna som vi alla har fått i år!!!
 
I denna familj är det alltid farmor som är tomte. Och ja hon lyckas göra ett bra jobb varje år ;-)
Tomten får lite läshjälp av sin son... ;-)
Här har vi den lilla herren med Bosse!
Alltid lika skönt och komma hem och slänga sig i soffan efter en intensiv eftermiddag/kväll. Hann precis hem till andra filmen i Sällskapsresanserien - min favorit!
 
I julklapp fick jag av min fina man örhängen från Edblad - Eternity. Får jag lov att säga hur passande det var!
Nya plattången från GHD är helt FAB =D Jag lyssnar på vad Maria min frisör rekomenderar. Och enligt henne är denna bäst på marknaden. Och med tanke på att hon kan mitt hår bättre än mig själv så lyssnar jag snällt på vad hon säger ;-)
Hörlurarna i guld är nog det enda som jag uttryckt mig om att jag önskar mig i julklapp ;-) Och jag brukar ju få vad jag vill ha!
 
 
 
Önskar er alla ett skönt avslut på 2013. Nu laddar vi inför nyårsafton =D
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback