Smygstart!

Vi börjar redan idag att fira lite jul. Alla syskon och barn ska träffas hemma hos mina föräldrar för lite firande. Ingen julmat utan bara kåldolmar och revbensspjäll =D Är min bror som begär det och jag klagar inte!
 
Hittade den snygga toppen/blusen på Lindex tidigare under hösten. Ett bidrag till nyårsfesten kanske...
 
Älskar verkligen julen, mycket pga av paketen. Men jag gillar mer att ge än att få. Känslan när man ser att gåvan blir uppskattad - den är amazing ;-)
 
Inviger den nya koftan som jag fyndade igår. En topp och snyggbyxor till det och min outfit är klar. Känner mig sådär lagom uppklädd. Imorgon blir det mer all in men då är det ju också julafton ;-)
 
Ikväll kör vi obligatorisk uppesittarkväll med Mr Mikie. Lite gott att dricka, god mat och bingolotto. Vi spelar en gång om året och det är innan julafton. Älskar verkligen våra små traditioner som vi skapat.
 
Trevlig måndag bloggisar =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback