Framtida vårväskan..

 
Hatten av till Åhlens som fått in massor av snygga väskor till våren. Dom finns i snygga basfärger som svart, brunt och beiget. Men i år ser dom till att sattsa massor på färg, härliga knalliga färger =) Och många av dom är riktigt snygga.
 
Stod idag och höll i tre olika. Den nedersta i svart fanns i en härligt knallig cerise. Hur snyggt är det inte med en väska som sticker ut ;-) Men sen gillar jag klassiskt snygga färger. Beiget är lätt att matcha och den första var riktigt nära att följa med hem. Föll på modellen. Vet inte om jag vill ha en väska som hänger i armvecket?! Men modellen var väldigt tilltalande ändå =)
Den gula fanns även í en turkos. Hade kunnat köpa båda två ;-) Men jag avvaktar. Ser om jag har is i magen och väntar till efter semestern. Vem vet vad jag kan hitta där...
 
Om en stund far vi hem till Fam Lööke för lite skönt avslut på den här helgen. Längtar redan efter nästa... ;-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback