Hipp hipp..

 
Idag är det ingen vanliga dag. Det är nämligen min fina mans födelsedag =D
 
Det blir inget direkt firande för oss. Födelsedagsbarnet ligger i detta nu och sover i soffan. Mysig kväll, Mille snarkar på ena sidan och maken på den andra ;-)
Vi kommer ha lite kalas i helgen, då får han bli firad på riktigt. Även om han bara vill att vi firar Melle så kommer han inte helt undan.
Present skulle han inte heller ha. Nej han ville köpa sig något i Thailand. Men han kom inte undan. Han fick en liten present imorse ;-) Han har lyckats att slarva bort sitt sadelskydd, så det fick bli ett nytt. Blev riktigt uppskattat =D
 
Annars har denna dag spenderats på jobbet. Jobbade över lite och kom hem till doften av hemmagjord pizza. Helt underbart att sitta ner till ett dukat bord. Borde vara jag som gjorde det till min kära men det får bli till helgen =)
 
Nu ska jag krypa upp med lite gott här i soffan. Har en ananas som väntar ;-)
KRAMAR!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback