Lattjo & Lajban

För några somrar sedan jobbade jag och Lisah mycket ihop. Det var en rolig sommar med massor av skratt och bus :)
Efter sommaren försvann hon mot varmare breddgrader. Kvar blev jag med saknaden.

Men nu är min Lattjo tillbaka :D Denna underbara och spralliga människa som får mig att skratta. Jag njuter varje minut.
Tiden på jobbet sprang iväg. Så skoj vi hade och det avslutades med ett underbart erbjudande ;) Min söta lilla Lattjo!



Denna lilla lapp och ros låg i min kassa idag. Det värmer hela mig. Vilka kollegor jag har som vet hur man får mig att le :) Det är så lite som behövs för att man ska känna sig uppskattad!

Våra smeknamn har vi att tacka en gammal DC för. Han tyckte det blev lite jobbigt med två Lisor ;) Jag kommer dock aldrig tycka att det är jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback