Mission complete!

 
 
 
 
Hade en Melle som nästintill klättrade på väggarna här idag. Han är piggare än piggast. Märks att han varit påverkad av något. Nu är det världens skillnad på honom. Mycket mer energi och gladare =)
 
Bestämde mig på eftermiddagen att ta med mig killen på några ärenden. Bla en ny nyckel till jobbet som behövdes hämtas ut. Men även ner till stan. Det kunde gå hursomhelst. Med Melle tar jag aldrig vagn och att gå med honom i butiker kan bli en hemsk upplevelse ;-)
Mina barn är nog som dom flesta. Dom testar gränser när man som minst vill det. Som när man är på stan eller är och handlar. Men ibland som idag gick det utmärkt! Så länge jag mutade med att han fick åka hiss eller rulltrappa =)
Vår lilla tur ute i vårluften gick snabbt och smidigt och snart var vi hemma igen. Två nya sköna toppar från Gina Tricot shoppades. Men även leokappan ;-) Den var inte lika fin i mönstret som på bilderna men snygg på. Så jag ger den en chans!
Lyckades förra veckan att tappa mitt rouge i golvet. Så vi svängde förbi MUS på vägen hem och köpte nytt. Älskar färgen Glam rose. Den passar så bra på vintern då den ger en lagom rosig finish.
 
 
Snart blir det lite middag innan sängen kallar tidigt. 06 imorgon är det inventring som gäller!
 
 

Kommentarer
sofie säger:

Och jag tappade min rouge imorse... Typsikt. Blir en tur imorgon till mus för mig. Hur jobbar du imorgon?? Puss

Svar: Så det kan gå. Får ta den där turen på stan snart. Vi behöver det ;)Puss på dig gumman.
Lisa & Christian Rudqvist

2013-02-27 | 19:13:41
Anna Forsberg säger:

Hihi just Glam Rose är min "hus-rouge" love it! Ang leopardkappan så när blev så besviken på att färgerna inte kändes lika fina livfulla i verkligheten och inte snittet på den. Den såg ju såååå lovande ut på nätet liksom.

Svar: Var precis det som kändes som besvikelsen. Men den var ganska snygg när den väl kom på :) Ska prova den lite här hemma. Om jag ångrar mig går den att lämna tillbaka ;)
Lisa & Christian Rudqvist

2013-02-27 | 19:49:01
Bloggadress: http://stkorsgatan10.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback