Älskade öronbarn!

Liten kille äter som han själv säger "piss". Vi andra säger chips ;-)
 
Igår fick vi hämta hem en kille som hade klagat över att ha ont i örat. Mannen fick tag i en tid på eftermiddagen på VC (Anders hade stängt). Där konstaterade man öroninflamation! Tror att Mille hade fyra stycken förra året. Så 2013 tog det ca två veckor innan första kom =)
 
Nu har vi en kur på fem dagar framför oss. Det betyder att vi har lite ledighet framför oss. Jag tar måndagen, så man får väl säga att jag har långledigt. Sen tycker jag det är långt från skoj att det beror på att lillhjärtat är sjuk. Men han är långt ifrån dålig. Kanske lite mer gnällig än vanligt ;-)
 
På eftermiddagen var Fam Lööke här på en fika. Sofie hade med sig hemmagjorda kärleksmums. Som samet i munnen. Dom och en kopp kaffe var precis vad jag behövde efter mathandling bland en miljon människor. Varför ska man alltid envisas med att handla INNAN man ätit??!! Blev en take away lunch för vår del ;-)
 
 
Ikväll tar vi en rejäl myskväll när barnen somnat. Dom senaste kvällarna har jag stängt på jobbet och nästan somnat direkt när jag kommit hem. Idag är jag lite mer utvilad och vill verkligen ta igen förlorad tid med min fina man.
Vi kör taco när barnen somnat och till det På spåret. Kan det bli mycket finare än så ;-) En bra film efter det är ett MÅSTE. Har nya chips att smaka till det....
 
GoD kVäLl!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback