Perfekt start!

Som jag har längtat efter den här helgen. Första hellediga på fyra veckor :D Det ska firas imorgon med mysfrukost!

Lördagen kommer bjuda på en sväng på stan. Vi har några saker att kolla upp. Om vi har tur kommer det att bjuda på 110 % njutning ;) Mer om det lite senare...
Efter stan ska vi hem och fika hos mina föräldrar. Melle behöver sin mormorsdos ;)

Vi firade in denna helg med en skön promenad på två timmar. Skönt att prata i lugn och ro :) Efter denna dag behövde jag ventilera lite. Som tur är har jag en klok make. Han kan alltid få mig på bättre tankar!

Till På spåret blir det lite hallonpaj och vaniljsås. Allt för att göra denna fredag och helg extra speciell ;)

Trevlig fredagskväll bloggisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback