Tur att man har dessa

I lördags förmiddag tog vi en lång skön promenad och grabbarna hann med att leka lite =)
 
Denna tidag skulle jag varit ledig. Tyvärr blir det inte så då alla är typ sjuka på jobbet. Blir dock bara ett kort pass, 15.30 - 20.15. Det tråkiga är bara att jag nu inte kommer vara ledig förän NÄSTA helg. Den ekvationen går inte ihop! Kommer få lösa det så jag är ledig någon dag framöver.
 
Vaknade upp och kände mig ganska glad. Jag och grabbarna lediga. Lite planer uppdragna men såg fram emot familjemyset ikväll. Är det som jag blir bitter över. Att jag tvingas välja jobbet framför familjen. I det här läget har jag inget val. Och är det något som jag varit noga med så är det att alltid välja familjen först. Usch nu blir jag nästan ledsen....bittert var ordet.
 
Ska ta mig en kopp kaffe nu. Njuta av den tiden som jag kommer ha med grabbarna idag. Dom är verkligen mina ljus när det känns trist.
 
MÅSTE PIGGA UPP MIG NU!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback