Vackert!

 
Varje gång jag lämnar på dagis har jag en härlig promenad framför mig till jobbet. Första biten går genom ett underbart vinterlandskap. Lite fårhagar och öppen natur med massor med snö är vad som behövs för att själen ska få ro =)
 
Eftersom dagis flyttade lite mer ut i öppen natur har jag lite längre att gå till jobbet nu. När det är så här mycet snö cyklar jag inte ;-) Så jag har en skön powerwalk på ca 30 min framför mig. Är vad jag behöver för att komma igång. Massor med frisk luft och jag är pigg när jag anländer på jobbet!
 
I helgen är min plan att ta hela varvet. Jag går bara en liten bit i utkanten av detta naturområde. Är därför jag älskar detta område vi bor i. Naturen ligger bara runt knuten. Slippa behöva ta bilen för att nå lugnet. Just nu är det precis vad jag behöver. Det stärker mig! Jag är lugn och trygg men framförallt stark. Mycket mer än vad somliga tror!!
 
Sista dagen innan helg nu! Skulle slutat 18 men det blir en stägning istället. Ställer upp för kollegor om jag kan =) Är ju så man är en bra kollega och vän! Vet att jag får samma tillbaka om jag frågar....
Imorgon är det helg. Lovat barnen att vi ska åka pulka, är nog det enda som finns inplanerat =)
 
Ska nu ta och fixa min matlåda. Den hemmagjorda pizzan från igår kväll blev det inget över av ;-)
Ha en FAB fredag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback