Färdigpackade

Då är vi redo att åka. På vägen ska vi passa på att handla lite med. Vi räknar med att stanna till fredag. Får helt enkelt se hur vädret är :)

Barnen har fått sina väskor att fylla med lite leksaker. Om det regnar måste dom ha något att sysselsätta sig med ;) Men vi har även med paddorna så dom kan se en film.
Jag hoppas dock på fint väder så vi kan vara ute. Behöver inte vara sol, bara det är uppehåll så är jag nöjd :)

Har packat med en bra bok. Det är riktig semestersyssla - läsa bok :) Ligga och lata sig med något gott att dricka till. Nu längtar jag visst lite mer tills vi åker ;)

Kommer blogga på som vanligt medan vi är borta. Men nu dröjer det tills kvällen innan jag tittar in igen.

Och tack för alla gratulationer här, sms och på FB. Värmer långt in i själ och hjärta ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback