Ett helt vanligt möte

Rockade nya tröjan idag. Barnens faster hade sin på sig i lördags, både jag och Sofie blev lite kära i den =)
 
Blev hämtad vid 7.30 idag av Hanna. Styrde bilen mot Örebro och möte. Irrade runt lite innan vi hittade rätt. Kändes fint att veta att vi åkt rätt om vi inte svängt av 500 m tidigare. Men en tur inne i centrum gjorde inget ;-) Blev bara ännu mer sugen på vår lilla minihelg med mamma i sommar!
 
Fick massor av ny info. Förklaringar för både det ena och andra. Hanna fick glänsa lite genom att ligga på två topp fem listor ;-)
Åt världens godaste möteslunch. Jämför med alla andra jag ätit då vi varit på möten eller utbildningar. Avslutade det hela med en kopp kaffe och MJUKGLASS. Hur vanligt är det på en lunchbuffè??!! :D Kunde ätit flera men höll mig till en då det kändes lite moffande. Men jag åt inte av dom varma popcornen som man också kunde ta. Udda??!! ;-)
 
 
Kom hem tidigare än beräknat så jag ska ge mig ut på en skön löptur. Har suttit still för mycket idag. Benen behöver få sig en liten genomkörare. Huvudet behöver lugn efter all info, få smälta det lite.
När jag kommer hem står en tacomiddag uppdukad. Till det en kall öl ;-) Har ett skönt pass imorgon på 10-18.15. Resten av familjen är lediga och kommer ha en mysig dag ihop. Och sen är det ju helt plötsligt helg igen ;-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback