Gårdagens utflykt

 
Vi for ner till Gryts skärdgård igår och hälsade på hos en kollega till mannen. Vi ska som jag tidigare berättade låna deras fritidshus en vecka i sommar. Detta huset är lååångt ifrån en vanliga liten sommarstuga. Två plan och en stor terass på övervåningen.
 
Utsikten är inget som vi heller klagar på. Morgonkaffet och alla andra måltider ska vi inta framför havet. Ser det nu bara till att bli massor med sol så kommer jag knappt att ta mig därifrån ;-)
Var helt galet vackert och att stå på tomten och blicka ut var som balam för själen. Barnen älskade allt med stället. Kommer bli en en hel del häng vid vattnet. För att kasta sten var nog det bästa med allt ;-) Och medans grabbarna gör det kan vi grilla korv vid grillplatsen som ni ser på bilden. Kan det bli bättre??!! Nej jag tror inte det =D
 
Blev en senare hemkomst än vi räknat med men ingen ville åka hem. Framförallt inte grabbarna. Mille ville mer än gärna mysa med grannkatten som kom förbi ibland =) Så nu vill vi gärna ha semster!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback