Give me give me

Bild från H&M.
 
Tror jag måste ner på stan imorgon och prova dessa snyggingar. Behöver förnya min garderob inför hösten. Lite nya skor står högt upp på listan tillsammans med byxor ;-)
 
Dessa ser så snygga ut till ett par raka jeans. Skulle faktiskt kunna tänka mig till ett par i sandbeige eller brunt. Vet inte hur utbudet på det ser ut just nu?! Men jag tror det skulle passa bra ihop med skorna. Sen är ju svart en lättmatchad klassiker =)
Bild från H&M.
 
Även denna var hur söta somhelst =D Det var ett par riktiga Chanelkopior till ett helt outstandig pris! 200 kr för ett par ballerinas är långt ifrån dyrt. Sen kan det inte jämföras med 70 kr som på jobbet ;-) Man kan inte låta bli att köpa och går det sönder eller inte blir välanvänt så gör det inget.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback