Dåligt med sömn!

Dom senaste nätterna har inte bjudit på någon skönhetssömn. Mille sover oroligt och vaknar ofta. Han är som dom flesta barn lite snorig. Men sen klagar han över ont i tänderna. Tittar man i munnen ser man att tänderna längst bak växer. Så det kan mycket väl vara det som gör att han sover dåligt!?
 
Jag överlever dock. Målet är onsdag eftermiddag. Då är det semester och ledigt =) Vi ska bara vila upp oss och försöka bli av med alla vinterbaciller som klänger sig fast!
Ska samla massor med kraft och energi för att orka med våren. Den ser ju inte ut att vara på väg. Just nu är det snöstorm ute. Bara att räkna med att vintern håller ett hårt grepp om oss än.
 
Hinkar kaffe och ska snart ta en dusch. Har en kväll på jobbet framför mig. Men vad gör det, snart är det semester ;-) Kan nog tjata hål i huvudet på er. Men jag tror inte att ni förstår hur mycket jag längtar. Är precis vad som behövs.
 
Ta det lugnt ute idag och ha en fin tisdag!
KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback