För vackra ting!

 
Denna lilla vägghylla var vi iväg och köpte idag. Hade satt en spegel på denna vägg men det kändes inte helt hundra. Så när jag såg denna fick spegeln åka ner och hyllan upp ;-)
 
Valde att hänga upp en fin klänning och några halsband. Nu har jag även fått dit en lyckta som jag hängde i ett fint band. Ska köpa ett litet elektriskt värmeljus att ha i.
Tycker det är jättefint att använda kläder som föremål att pryda med. Varför ska man hänga undan allt fint man har??!! Med tiden kommer klänningen att bytas ut mot andra plagg. Kan tänka mig att det kommer följa årstiderna lite ;-)
Denna klänning köpte jag strax efter jag fått Melle. Behövde en klänning till min systers bröllop. Föll som en fura, även att den var så långt ifrån amningsvänlig ;-)
 
Snart tar vi kväll här hemma. Barnen somnar snart och vi har en tidig morgon framför oss. Men jag är fortfarande uppe i varv efter matchen =D Suger att jag jobbar kväll på tisdag. Har jag tur kommer jag hem i mitten av andra perioden. Snälla låt den kvällen gå som på räls...
 
Dags att återgå till familjen. Men önskar er en fin söndagskväll =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback