Kalasdags!

Snart åker Melle på kalas till en dagiskompis. Han är helt lyrisk över att få åka dit =)
 
I veckan handlades en födelsedagspresent. Högst upp på listan stod lego. Självklart köper vi det då. Så nu kommer det att byggas racerbilar hemma hos Melles kompis =)
 
 
Jag tycker faktiskt att det är ganska skoj att slå in paket. Många gånger lägger jag ner massor med tid. Olika papper och snören. Skulle vilja ha ett litet kontor där jag kunde ha en liten inslagningsstudio. Massor med olika papper, snören och tillbehör. Drömma går ju alltid ;-)
I detta fall blev det ett ganska enkelt paket men Melle ville piffa till det med en liten nyckelring =)
 
Under tiden som Melle och pappa är borta ska jag och Mille fixa några ärenden. Tror jag kommer ha en trött kille som sällskap ;-) Han simmade själv hela simmet. Ca 20 min har nog gjort hela honom ganska mör ;-) Men han äslakde att simma efter alla bollarna som låg i poolen. Kommer bli skoj att se honom i Thailand!
 
KRAM!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback