Lollo

Då gör vi ett försök till inlägg ;)
 
Vi bor precis vid poolen och där kan man surfa gratis. Men vi kan sitta i stora rummet i vår villa och surfa. Dock tappar den uppkopplingen ibland. I-lands problem ;)
 
Fick höra av svägerskan att jag uppdaterar lite dåligt. Skyller på att jag har semester ;) Nej inte riktigt men vi njuter av att inte ha några måsten. Så jag har inte bloggen som prio ett, sorry. Men jag ska försöka att bli bättre :)
äVid frukosten idag komm Lollo och Bernie förbi. Alla barns stora idoler här ;) Ett kort hann vid med att ta. Lollo och grabbarna förenades i en kram. Mysigt att se hur dom trivs här.
Vi behöver inte lämna detta ställe. Allt finns här, tom en ledig lokal. Funderar på att hyra den ;) Vem vet, vi kanske inte kommer hem??!!
 
Idag ska vi åka in till en marknad i stan. Den ska vara riktigt bra. Suklys till grabbarna finns att låna på hotellet. Vi behöver inte tänka på något ;)
Jag hoppas på att vi kan göra några fynd...
 
Nu ska vi ta det lite lugnt innan vi åker in till Khao lak. Mitt på dagen drar vi oss undan solen. Är helt enkelt för varmt. Men vi har både lekhus och svenska filmer att se på. Så sysslolösa är vi inte :)
 
Ha det gött och njut av dagarna på samma sätt som oss ;)
 
 

Kommentarer
Anonym säger:

Härligt.vad heter hotellet

Svar: Kantary suites and villas
Lisa & Christian Rudqvist

2013-03-25 | 09:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback