Mot varmare breddgrader!!

Om en timme är vi på väg - ÄNTLIGEN!!!
 
 
Nu är verkligen allt färdigt. Det som är glömt får vara glömt. Men det viktigaste som pass, resehandlingar, insulin + intyg på det är med =)
Som jag ser fram emot att komma till 35 grader och sol. Kommer bli lite konstigt för kroppen men att frysa är inte min melodi!
 
Värst av allt är ändå hur i hela friden man ska klä sig. Kan ju inte helt anpassa sig efter kylan här. Lipper gärna att byta om det första jag gör när vi landat. Blir en kombo, jeans att vika upp och en kortärmad under en lång tröja. Sen tar jag bara en väst. Orka bära på en jacka ;-)
 
Kikar in här på bloggen lite senare. Lovar att det blir innan vi lämnar detta kalla land!
 

Kommentarer
karin säger:

Trevlig resa. men inte smart att skriva att man ska resa bort. bra för tjuvar att bara länsa huset då!

Svar: Hittar dom hem till mig är dom välkomna ;)
Lisa & Christian Rudqvist

2013-03-21 | 17:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback