All alone!

Inte ofta jag får tid att sitta hemma i min ensamhet och njuta. En kopp kaffe och sedan en liten tupplur?! Har dom senaste dagarna varit sjukligt trött, inget hjälper. Varken kaffe eller frisk luft.
 
Barnen skulle vara på dagis redan vi 08 idag. Det är nämligen fotografering idag och Melles avdelning var först ut.
Han var så söt imorse när han gick. Fixad i håret för att se lika fin ut som pappa =) Är så han själv säger.
Mille det lilla yrvädret är alltid lika gullig. Även om det är lite mindre lockar i håret. Aldrig att dom får försvinna!! Hans avdelning är sist ut att fotograferas idag. Får se om det går att locka fram ett leende hos honom ;-)
 
Älskade stora hjärtat mitt. Han somnar lätt på kvällarna nu när man är ute och får massor av frisk luft =)
 
Jag har en kväll på jobbet framför mig. Känns helt ok faktiskt. Det ger mig en dags vila från löpningen. Benen är möra och jag behöver nog vila dom lite.
Har gett mig f*n på att bygga upp lite kondition och inte låta semestern detta år bli mitt fall. Så är jag ledig eller har en fri kväll framför mig ska jag ge mig ut på en liten tur. Men det betyder inte att jag kommer vara ute sju dagar i veckan. Nej är det jobbkväll då är det vilodag!
 
Nu ska jag plocka in lite tvätt och styra här hemma. Den där tuppluren får nog vänta lite...
Ha en FAB dag bloggisar!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback