Att varva ner!

Satan i gatan vad jag är trött idag. Måndagar är aldrig lätta i vanliga fall men inventeringsmåndagar är extra dryga!
Denna måndag kan gärna raderas ut ur min vecka. Den var hemsk från kl 06 då jag klev in genom dörrarna till kl 15.30 då jag gick hem.
Många inventeringar har jag gjort i mina dagar men den här var den jävligaste av dom alla. Efter ca 2 timmars räknande och knappande tog min chef beslutet att radera allt då alltför många frågetecken fanns. Det är långt ifrån big likes på den. Sen gick resten av dagen åt att försöka hinna ikapp men det kommer nog ta hela veckan innan vi är i fas =/
 
Var extra skönt att komma hem idag. Vi tog en skön promenad till affären. Hade säkert fyra olika paket att hämta ut med =) Såg mest fram emot syskonkortet från dagisfotograferingen. Tyvärr hade posten lyckats att vika kanterna och mitten på kortet så det var förstört. Men skickade ett mail till fotografen och på fem min fick jag svar att det var självklart att vi skulle få ett nytt =D Räddade nästan hela dagen.
 
Grabbarna fick lite nya vårkläder med. Här snackar vi pasteller ;-) Ett par ljusmintgröna shorts till Mille och ett par ljusrosa till Melle. Dom kommer vara så snygga i sommar!
Hade även glömt bort att en bh var beställd till mig själv. Den är så snygg i ryggen!
 
Dricker i detta nu kaffe och har massor med ljus tända. Regnet smattrar mot rutan och jag är glad att få vara hemma med fina lilla familjen. När dom somnat ska jag mysa med min stora kärlek. Det har jag sett frem emot hela dagen ♥
 
När det är som jobbigast på jobbet och jag nästan stressar ihjäl mig brukar jag tänka på min familj. Då lägger sig det mest och jag slappnar av. Det infinner sig ett lugn i mig. Så mitt tips är att blunda och tänka på något som gör er lyckliga och andas. Det hjälper mig =)
 
Mormor lekte loss med barnen igår. Här var hon ett spöke =)
 
Var en skön eftermiddag igår hos mina föräldrar. Tårta och kaffe, självklart presenter. Av min ena syster och mig fick mamma en hotellnatt i Örebro. Så dit far vi tre i sommar på en liten myshelg =)
Av sin svärson fick hon en målad träback som hon ville ha. Mamma berättade för några veckor sedan att hon ville ha en back som hylla. Och jag hade två i min källare som jag tagit på jobbet =)
 
Nej nu ska jag mysa med mina små prinsar innan dom somnar. När dom somnat ska jag på Johannas begäran lägga ut receptet på den busenkla fläskfilegrytan ;-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback