Frisk luft

Denna lediga dag har spenderats ute. På förmiddagen var det cykeltur på schemat - ovanligt ;) Passade på att stanna till vid affären och handla lite.
Hem för att äta lite och ta det lite lugnt. Grabbarna kan ibland tycka att det är lite skönt att gå ner i varv. Är inte ofta det händer, tro mig ;)

Efter det gav vi oss ut igen i det fina vädret. Solen kom fram och värmde lite.
Vi tog en långpromenad, eller jag gick dom andra två cyklade ;) Vårt mål var pappas jobb. Dit kom vi strax innan han slutade. Under tiden spanade grabbarna in Mikies lägenhet. Dom har koll på vart alla bor :) Tyvärr var han inte hemma, så något besök blev det inte.

Innan middagen gav jag mig ut på en löptur. Även denna dag tog det 20 min men orken är enorm. Samtidigt är det frustrerande att inte få ta i. Jag lunkar nästan fram ibland. Men idag fuskade jag lite och låg strax över. Idag blev det i snitt 170.
Nu blir det några dagar vila pga av jobb men till helgen ger jag mig ut igen :)

Dags att krypa ner i sängen. Magen är mätt av mjukglass. Testade Keldas och Guuud så god den var. Men den smälter snabbt så det gäller att äta snabbt ;)

God kväll & god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback