Lördag!

 
Ett par brillor på två systrar. Självklart att jag ska bli trackad för att jag gillar stora bågar på mina solglasögon. Men det bjuder jag på ;-)
 
Var en helfestlig lördag i K-holm. Lite blåsigare och en sol som ibland gömdes bakom moln. Men vad gör det när humöret är på topp!?
Barnen var ute nästan hela tiden och lekte. Mest hoppades det på studsmattan men även lite lek med skrindan. Den är ju superskoj och dra runt varandra i ;-)
Kusinerna har så roligt ihop även fast dom är i olika åldrar. Mille är yngst på sina snart 3 år och Jakob är äldst på 14 år. Men att hoppa studsmatta är ingen för gammal för ;-)
 
Barnen har nu somnat. Hoppas på sovmorgon imorgon med ;-) Vi ska strax dra igång lite Spartacus. Är helt besatt av serien!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback