Morgonstund

 
Fukosten är intagen och kaffet har avnjutits. Älskar nya maskinen, allt sköter sig själv. Bara ett knapptryck ;-)
 
Gårdagen avslutades mindre skoj, Därav min frånvaro här på bloggen. Blev inget fix med dom nya sakerna jag handlade. Allt pga att magen ballade ur.
Fick riktigt ont på eftermiddagen. Precis under revbenen och hela vägen ut på sidorna. Det blev bara värre och värre, så det slutade med att jag låg i soffan. Ihopkurad gick inte, det gjorde för ont. Som tur var släppte det lite lagom till middag men när jag skulle lägga mig och sova kom det tillbaka. Men peppar peppar så verkar det vara över nu =)
 
Denna dag bjuder på en heldag på jobbet. Kanske inte så skoj med tanke på vilket väder det ska bli idag. Får försöka att inta min matlåda på lastkajen i eftermiddagssolen. Där är det underbart, är oftast helt vindstilla med =)
 
Jag hoppas att ni får njuta av denna underbara dag på bästa sätt =D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback