Plutten min



Mille är min lilla ögonsten. Hans storebror är sjäkvklart min stora ögonsten :)

Idag har varit en sådan dag då jag saknat dom mer än vanligt. Dom var så mysiga innan vi cyklade till dagis. Under turen dit pratade dom massor och avslutande kramkalas innan jag cyklade till jobbet!

Dagen där var jobbig. Löning vilket betyder massor av folk. Men även en mage som värkt. Blev nästan illamående och för att toppa det hela låste jag in nycklarna på kontoret. Det gör jah självklart när vi stängt och det bara var jag och min kollega kvar :)

Hade hoppats på att Mille skulle vara vaken när jag kom hem. Han är så go och vill gärna att man liggrr brevid i hans säng. Var precis vad jag gjorde igår. Underbart att ligga bredvid och se honom sakta somna. Gud vad jag älskar mina små...och min stora ;)

Imorgon är det jobb igen. En dag av stress innan jag är ledig igen. En dag att vila upp sig på inför måndagen.

God natt från mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback