Silke

 
Till dagens kalas valde att lufta min silkesblus från COS. Den köpte jag i höstas i Helsingfors. 30 % rabatt men missade priset på nästan 1000 kr. Köpte en vitt också, så jag trodde priset var detsamma - 399 ;-) Ja ja, jag är nöjd med den och använder den ibland ;-D
 
Stoppade ner den i kjolen då den är lite längre. Gjorde sig bra ihop med Lolakjolen som är lite längre baktill. Den har också en hög midja vilket gjorde sig bra idag.
 
Eftersom blusen är ganska enkel valde jag ett gammalt halsband från H&M. Det är lite större och maffigare men hade passande färger. Gjorde en ganska enkelt outfit lite glammigare. Något min bror var snabb att påpeka ;-)
 
 
En närbild, dock blev den lite suddig. Blusen har en sådan härlig vårfärg. Skulle vilja säga att det är en blandning mellan orange och aprikos.
 
Trevlig kväll på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback