a good day!

 
Lycklig över dagens besök hos läkaren. Min årliga besiktning gick igenom!! Slapp den förbannade undersökningen
också. Kan det bli en bättre start på veckan!!??
 
För att verkligen leva ut och känna att det var semseter har jag hunnit med mysig lunch med Sofie. Har stillat lite av mitt begär då det ibland känns som vi aldrig hinner ses.
Även mamma fick sig ett besök. Där kan man alltid få en kopp kaffe ;-) Lämnade även av en liten fars dags present till pappa. Vilket sätt han kommer få fira in helgen på när han kommer hem på fredag ;-)
 
Barnen sover och mannen hjälper Mikie. Själv ska jag ta mig lite Ben and Jerrys och krypa upp i soffan och se Dessertmästarna!
 
Trevlig kväll på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback