Fredagen i min ensamhet!

 
Vanlig mysmiddag bland oss vuxna i detta hushåll är sushi. Men det är trevligare att äta den i sällskap än själv!
 
Hade planerat att ta igen veckans förlorade tid då jag var borta på VPL med jobbet onsdag till torsdag. Väl på torsdagskvällen hjälpte maken Mikie att flytta, så fredagen skulle blivit en riktigt myskväll.
Tyvärr blir det sällan som man tänkt sig. Låter väldigt deppigt men jag hade sett fram emot vin och massor med familjegos. Istället satt jag själv med barnen. Inte för att det är så illa det heller =)
 
Vi åt lite godis och myste i soffan medans pappan satt på sjuhuset och väntade på röntgen och eventuell gipsning. Så ni förstår om jag somnade samtidigt som Mille i soffan. Ingen höll mig vaken och onsdagens sena sänggång och lilla sömn gjorde sig påmind.
Vaknade dock till när mannen kom hem med ett gips runt handleden. Var som vi räknat med - båtbensfraktur! Nu är det gips i två veckor innan det blir ny röntgen och troligtvis fyra veckor med gips till. Och ja, jag vet detta sedan tidigare genom jobbet ;-)
 
Idag blir det lite vinterklädershopping till Melle. Lite mer ljus måste köpas och en ljusslinga ska lämnas tillbaka. Sen ska vi också mys - hela familjen =)
 
Trevlig helg på er!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback